Uncategorized

Unutma Beni 1322. Bölüm Fragmanı

Unutma beni dizisinin yeni bölüm fragmanı yayınlandı. Sizlerde 26 eylül de yayınlanacak son bölüm özetini sitemizden okuyabilir ve fragman videosunu izleyebilisiniz.

Mustafa nın babası ölmemiştir bi evin mahseninde Nilüfer in kızı tarafından tutuluyordur.Mustafa Nilüfer in kızı buse ile konusmustur ama kız birsey bilmediğini söylemiştir annesinin adresini vermiştir.Mustafa nilüfer in yanına gider durumdan bahseder abbas benim babamdı onun katilini arıyorum bana yardımcı olunder ama nilüfer birsey hatırlamadığını söyler.

Unutma Beni 1322. Bölüm Fragmanı

Ali ve ilkay ailecek göl kenarına pikniğe giderler güzel vakit gecirirler ali ayşegül ü bulmak için gazeteye kayıp ilanı vermiştir ilkay a gösterir ilkay da üzülür daha küçücükmüş zeynep kadarmıs der zeynepe sarılır ilkay aliye de ben hep yanında olacağım aysegülü birlikte bulacağız der söz verir.şehmus şekerlere gelip mustafa nın para getirdiğini söyler bu para temizmi değilmi bilmem sonra basımıza iş acmasın der o sırada şerif gelip o parayı ben buldum içiniz rahat olsun der şehmus gittikten sonradfa seker ve hikmet e elmasları bozdurduğunu söyler.Ali eve geldiğinde seda nın hala gitmediğini görür seda gitmeyeceğim ali ben seni seviyorum demeye devam eder ali bağırıp ben seni sevmiyorum istemiyorum anla beni der seda ise melek annenin asıl katili Unutma Beni 1322. Bölüm Fragmanı sensin benim tekrar hırsızlık yapmamımı istiyorsun der ali de ben sana otel buldum iş buldum orada kalacaksın der ama seda laftan anlamaz benim başıma birsey gelirse bu vicdan azabıyla ne yapacaksın bakalım der ceker gider.Nejat babasıyla konusur hazalı istanbula cağırmasını ister hazal bu duruma bozulsada mecbur gitmek zorunda kalır mustafa nın tşörtünü bulamayınca özlemi arar onu saklamasını ister özlem sevinir ve mustafanın tşörtünü koklayıp ağlar.

Nejat özleme evlenince kalacakları evi gösterir özlem bu duruma bozulsada belli etmez.Abbas buse ye mustafayı sorar o nasıldı der buse de perişan bi hali verdı senin gibi pislik bir babası olduğu için der.(Buse nin abbası neden bunca yıl orda tuttuğunu öğrenemedik henüz) İlkay ali için muhallebi yapmıstır ali çok sevinir ama seda ile aralarında olanları ilkay a söylemez.Şerif şeker e hala merak etme düğüne mustafa yı cagırmadım için rahat olsun der.Nilüfer şehmus u arayıp mustafa nın geldiğini acık vermediğini söyler.Mustfa da nilüfer den birşey cıkmadı ama olsun bulacağım asıl katili der ve dizi biter.

Dizifansitesi.com web sayfasına girerek Unutma Beni 1322. Bölüm Fragmanı izleyebilir siniz.

Standard

Leave a Reply

